فاویکن (عکس کنار آدرس)عاشقانه و زیبا

سایت عاشقانه

به سلامتی....

به سلامتی....

به سلامتی اونایی که دلشون مث ورقه شاگرد تنبلا پاک و سفیده !
.
.
سلامتى خودم که قلبم مثل قبرم فقط جاى یه نفره …
.
.
به سلامتی مبصر کلاس که کتک رو خودش خورد ولی نگفت کار کی بود !
.
.
سلامتی همه اونایی که تو همین خاک متولدشدن ، جنگیدن و جز همین خاک شدن !
.
.

 


به سلامتی مخاطب خاصی که ارزششو داره یه عمر تنها باشی ولی نزاری کسی جاشو بگیره !
.
.
به سلامتی دل هایی که واسه هم پرپر میزنن اما همیشه سرنوشت پراشونو قیچی میکنه !
.
.
سلامتی اونایی که یـه روز بدون ما نمیتونستن ، الان یه روز با ما نمیتونن !
.
.
سلامتی اون مادری که پسرش موقع رفتن سرشو خم کرد تا از در خونه رد بشه ولی بعد ۲۰سال فقط چند تیکه استخوان ازش آوردن !

.
.
به سلامتی اونی که دست هر افتاده ای رو گرفت تا بلند شه اما وقتی خودش افتاد زیر پا لهش کردن …
.
.
به سلامتی پدر مادرایی که از این دنیا رفتن ولی از دلامون هرگز …
.
.
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽِ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺎﺷﻮ ﺑﺎﻫﺎﻡﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﻨﻪ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺳﻬﻤﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻓﺖ !
.
.
به سلامتی پسری که تیپ و قیافش به روزه ولی غیرتش مال زمان پدرشه !
.
.
به سلامتی عشقم که وقتی فهمید دستم تنگه گفت چیزی لازم ندارم فقط وجود خودتو میخوام …
.
.
به سلامتی زماناییکه تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه میکردن ! والا …
.
.
به سلامتی خودم ؛ چراشو نپرس ، اشکت درمیاد !

به سلامتی تنباکوی دوسیبی که روش با صداقت نوشته سرطان زاست نه آبمیوه ای که به دروغ نوشته ۱۰۰% طبیعی !

 


به سلامتی هرچی رفیق با صداقته !
.
.
به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه تا برا همه توضیح ندی حالت داغونه !
.
.
به سلامتی اون کسی که سر جلسه امتحان اول تقلب میرسونه بعد خودش مینویسه !
.
.
به سلامتی همه رفقایی که نه دنیا عوضشون میکنه و نه من با دنیا عوضشون میکنم !
. .
سلامتی اونایی که خوابشون پریشونه و به جای شب بخیر شنیدن آهنگ غمگین گوش میدن و اونقدر گریه میکنن تا خوابشون ببره !
.
.
سلامتی مادر که وقتی رسیدم خونه با اینکه همش خندیدم و خیلی عادی برخورد کردم و همه تلاشمو کردم که متوجه چیزی نشه بعد از چند از دقیقه گفت : از چیزی ناراحتی ؟
.
.
به سلامتی سنگ های درشت رودخونه ک هوای سنگ ریزه هارو دارن !
.
.
ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ کسی ﮐﻪ ﺷﺎﺩﯼﺷﻮ ﺑﺎ دوستاش ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺍﻣﺎ ﻏﺼﻪ ﺷﻮ ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ !
.
.
به سلامتی تنهاییم که هروقت بهش خیانت کردم بازم اومد سراغم !!!
.
.
به سلامتی تمام لحظات شیرین زندگیمون که تا اومدیم لذتشو ببریم یا زود تموم شد یا سریع واسمون تلخش کردن !
.



[ دو شنبه 30 شهريور 1394 ] [ 11:47 ] [ ✫نفس✫ ] [ بازدید : 684 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
شبنم 20:24 - 1394/7/10/5
لاااااااااااااااااااااااااااای ـــــــــــــــــــــــــــک
پاسخ:متچکر

nabzeehsas00 21:31 - 1394/7/6/1
سلام وبت عالیه عزیزم
به وب منم سربزن نظر یادت نره
پاسخ:ادرس نذاشتی گلم

mohammad 18:26 - 1394/7/5/7
سلامتی سربازی که توی پادگان به عشق دوست دخترش یه لقمه نون میخوره ولی
ولی دوست دخترش تو رستوران پیتزا دهنی دوست پسر جدیدشو میخوره .
هعی روزگار
پاسخ:ای بابا...

عاشق حضرت زهرا (س) 19:53 - 1394/7/2/4
سلام گلم
عید قربان مبااااااااارکه
دوست دارم
دنبال گوسفند برای قربانی کردن میگشتم میخواستم بدونم میشه تو را قربانی کنم؟
شوخی کردم گلم
پاسخ:ای بمیری ...از دست تو

شیرین 17:54 - 1394/6/31/2
واااااااااای چقدقشنگه.لایک
پاسخ:مقسی گلم

ملينا 6:21 - 1394/6/31/2
سلام خيلي قشنگ بود به سلامتي همه ي دخترا
پاسخ:سلام ممنون

. 23:28 - 1394/6/30/1
سلام.چه حس عجیبه داره وبته.به خصوص سلامتی مخاطب خاصت....گگگگ ممنونم.
پاسخ:سلام ولی من مخاطب خاصی ندارم اینو کللی نوشتم عزیزم

مهدی 23:09 - 1394/6/30/1
سلام. وب خیلی خوبی داری. مطالب خیلی خوبی داری. موفق باشی
پاسخ:سلام ممنونم

مرضیه 23:23 - 1394/6/30/1
سلام وبت خیلی نازه دستت درد نکنه ادرس گذاشتی اومدم
پاسخ:خواهش میکنم گلم

ندا 17:39 - 1394/6/30/1
سلام نفسی وبت خیلی خوشگله حرف نداره..دوس داشتی بهم سر بزن.موفق باشی
پاسخ:سلام ممنون گلم باشه چرا که نه...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







LastPosts
ولنتاین... (1394/11/25 )
کفشای من... (1394/11/16 )
...I love God (1394/09/12 )
میدانی... (1394/09/07 )
این منم... (1394/08/14 )
اغاز محرم... (1394/07/22 )
کدومش؟ (1394/07/05 )
به سلامتی.... (1394/06/30 )